H&M:s globala Customer Service är en del av H&M gruppen. Vi vill ha med dig... tror på att kunden alltid står i centrum, som tror på vänlighet och att... är en upplevelse. Vill du vara med på vår fantastiska...
H&M:s globala Customer Service är en del av H&M gruppen. Vi vill ha med dig som
tror på att kunden alltid står i centrum, som tror på vänlighet och att kundservice är en upplevelse. Vill du vara med på vår fantastiska resa inom retailbranschen? Då är du välkommen att söka till H&M Customer Service, där vi är 1800 anställda över hela världen, med 9 etablerade Customer Service center globalt, och du kan bli en av oss. bästa supporten och servicen. Supportera dem med deras shoppingupplevelse genom inkommande samtal och e-mailkontakter. miljö är varje dag ett nytt äventyr och bara du sätter gränser för din karriärutveckling på H&M. I arbetet som E-COMMERCE/CUSTOMER SERVICE AGENT finns massor av ansvar - och massor av kul! Ditt huvudsakliga ansvar blir att erbjuda den bästa kundservicen som omfattar kundvård, bemötande i alla frågor som rör order, leveranser och betalningar. Vi vill även att du hjälper kunden hitta varor på vår sajt eller i butik. Du blir H&M:s röst för mode och försäljning. Vi önskar att du är bra på att kommunicera entusiastiskt och samtidigt är en god lyssnare med öppet sinne. Vi tror också att du:
|
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!