Kundservicemedarbetare sökes till företag i Grekland - Danska

En av våra kunder som vi har ett långtgående samarbete med letar nu efter svensktalande personal till deras kundservice. Du kommer att arbeta för ett välkännt internationellt företag. Om du pratar danska och vill arbeta i internationell miljö är det här något för dig! StudentJob International rekryterar personal från hela Europa till vår kund, så du kommer att ha gått om Engelsmän, Fransmän och Tyskar som kollegor, som också tagit chansen att få arbeta i Grekland en period!

Vad vi erbjuder:

  • Flight ticket
  • Taxi(from the airport to the hotel)
  • 2 weeks accommodation provided
  • Competitive international salary
  • Production bonus
  • Bonus for the night shifts
  • Support to rent their own flat
  • 1 month training
  • Greek lessons
  • The opportunity to work in a growing international company in a young, ambitious, professional and dynamic environment!

Arbetsbeskrivning:

Intresserad av att jobba i soliga och varma Grekland? Då har vi tjänsten för dig!

One of our clients, an expert in customer service, is looking for candidates to work in customer service positions full-time in Athens, Greece. You will be working for a well-know international company. If you speak Danish and wish to acquire first-hand experience in international environment, then this offer is for you.

The customer service department is open 24 hours 7 days a week.

Your responsibilities will include: 

    • Receiving and handling inquiries and provide support in the native language through inbound calls, email or chat applications
    • Receiving inquiries through inbound calls, emails, chat within a busy customer service team.
    • Acting as the first point of contact for all Danish speaking clients.
    • Pro-actively responding to customer queries in Danish via inbound calls, emails, chat.
    • Data inputting and information management.
    • Liaising with the team leader to resolve any customer complaints/issues.

Vad vi ber om:

  • Ingen utbildning krävs
  • Graduates of High School, College, University
  • Native Danish speaker and good knowledge in English
  • Good Knowledge of PC (hardware, software, internet)
  • Skills in MS Office Package
  • Excellent communication skills
  • Passionate about customer services
  • Available at least for 12 months

Publicerad den

09-11-2018

Extra information

Önskad utbildningsnivå
Grundskola, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning, Annan
Ort
Utomlands: Utomlands
Antal timmar per vecka
32 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Ansvarig för
Ge kundservice över telefon
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Danska

Utomlands: Sverige | Kundservice / Call Center | Callcenterpersonal | Kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Grundskola | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning | Annan

Dela jobbannonsen