Försäljning och Kundsupport Apple Store liknar ingen annan butiksmiljö. Vi fokuserar helt och hållet på att leverera en suverän kundupplevelse. Därför söker vi fantastiska personer som kan para ihop konsumenter och företag med våra suveräna produkter. Apple Store-medarbetare är unika individer och deras mångfald av talanger och erfarenheter bidrar till att på olika sätt koppla samman människor med Apple. Hos Apple Store får du chansen att utmana dig själv, oavsett om du är analytisk eller kreativ, ett tekniskt snille eller en social person.
Jobböversikt
Du vårdar kundernas förtroende för Apple genom att hjälpa dem med kompetent felsökning och reparation av produkter i Apple Store. Du använder din förmåga att felsöka och din sociala kompetens för att snabbt lösa kundernas tekniska problem i Genius Bar. Du utbildar också dina medarbetare om produkter samtidigt som du ser till att hålla dig à jour med den senaste tekniken. Du är förstående och har ett utmärkt kundbemötanden när du dagligen erbjuder rådgivning och support.
Nyckelkvalifikationer
Beskrivning
Som Genius-medarbetare erbjuder du Apples kunder goda råd och praktisk, teknisk support. Du ställer snabba feldiagnoser och förklarar tålmodigt och vänligt. Du avgör om produkten kan repareras eller behöver ersättas och erbjuder lösningar som hjälper användarna att snabbt komma igång igen. Även om du har hand om flera fall samtidigt ser du till att använda både kundernas och din egen tid på bästa sätt. Du levererar Apples service snabbt, skickligt och med hög kvalitet. Du bygger förtroende hos såväl kunder som medarbetare genom att erbjuda dem vägledning, kunskap och även tips och undervisning.
Ytterligare krav
28-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!