Tele2 är ett internationellt bolag med helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer där lösningarna ska bidra till utveckling av effektivitet, relationer och affärer. Vi har utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.
Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.
Tele2 söker nu en person till Networking Solution Service Desk teamet som ansvarar för all incidenthantering samt teknisk kundsupport för LAN/WLAN- samt FW-tjänster.
Det här är jobbet…
Du kommer att arbeta i en grupp som erbjuder våra kunder teknisk support och felavhjälpning i samband med deras incidenter. Gruppen arbetar aktivt med att nå en hög lösningsgrad av ärenden redan vid kundens första kundkontakt och därför har vi valt att samgruppera 1st och 2nd line för att uppnå ett friktionsfritt ärendeflöde samt ett optimerat kompetensutbyte. Du kommer att arbeta med några av marknadens största och viktigaste kunder och vi på Tele2 vet hur viktigt det är att bemöta kunden på rätt sätt. Genom att aktivt ta ägarskap tillhandahåller vi genom hela supportprocessen en hög servicegrad och en god kvalitet för våra kunder.
Det här är vad du har…
Det här är vad Tele2 kan ge dig…
… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
… Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.
Tjänsten är placerad i Kista.
Är du en av oss? Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 7 augusti 2017.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!