Inaktiv platsannons

Kundserviceagent till Tele2:s huvudkontor i Kista

40 timmar per vecka

Om tjänsten

Vill du vara med och säkerställa att vi fortsätter leverera kundservice i världsklass? Är du social, service-minded och samtidigt en duktig administratör? Då tror vi att du kommer älska att jobba hos oss på Tele2! Kunden är det viktigaste vi har och vi måste därför ha den bästa kundservicen i Sverige.

Det här är jobbet

Commercial Business ansvarar för att sälja, leverera och supportera telekomtjänster till den svenska företagsmarknaden. B2B Support, inom Commercial Business, hanterar kundförvaltningen av våra företagskunder och drivs helt i egen regi. Kundförvaltning innebär att vi ansvarar för att ge kunder administrativt stöd och support efter att tjänsten har levererats.

Som kundserviceagent på Tele2 B2B Support arbetar du i ett personligt kontaktteam där ni har ansvar för en grupp kunder. I kontaktteamet äger ni kundens alla ärenden och säkerställer att ärendena blir lösta på bästa möjliga sätt med kunden i fokus. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system varför helhetssyn, detaljkunskap och ansvarskänsla är viktiga egenskaper. I rollen får du möjlighet att ta mycket eget ansvar och fatta egna beslut.

Tjänsten är placerad i Kista och arbetet bedrivs på kontorstid måndag–fredag. Kontakten med kunderna sker både via telefon och via mail.

Det här är vad Tele2 kan ge dig

… En plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din personlighet kommer att göra skillnad.

… Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

… Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget och utanför. Hos oss finns möjligheten till förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

… En modern arbetsplats i helt nya lokaler där vi arbetar aktivitetsbaserat. Du får gärna ta en titt på film om kontoret och vårt arbetssätt.

Vi söker dig som har

  • Tidigare erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
  • Gymnasie- eller högskoleutbildning
  • Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du är en social person som älskar att ge service och att ha många kontaktytor. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Vi tror även att du är driven, flexibel och gillar att arbeta i en miljö där det händer mycket.

Har du det vi söker och är redo för en karriär på Tele2? Vår kundservice är ett grymt första steg, så sök till oss redan idag! I din ansökan ser vi gärna att du bifogar CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är bäst lämpad för rollen. Intervjuer kommer att ske löpande.

Välkommen med din ansökan!

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.

Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Kista
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Kista | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning