Inaktiv platsannons

Kvalitetsutredare till vår kundservice på inköp i Stockholm

40 timmar per vecka

Om tjänsten

Din roll

Huvuduppgiften i denna roll är att på bästa sätt bearbeta alla inkommande inköpsrelaterade frågor, önskemål och reklamationer från våra kunder. När kunden kontaktar oss är det initialt vår kundtjänst som bemöter kunden. För de fall där ärendet behöver utredas vidare kommer det till oss inom kundservice inköp. Din roll är då att söka och inhämta relevant information för att kunna bearbeta och ta beslut i ärendet. För att göra detta framgångsrikt söker du självständigt information internt hos oss inom inköp och i den övriga organisationen och du har även kontakt med våra leverantörer. Du har också ett nära samarbete med våra inköpare samt med övriga medarbetare på kvalitetsavdelningen.

Vid sidan av den löpande bearbetningen av inkommande ärenden kan andra administrativa uppgifter tillkomma, såsom att göra rapportsammanställningar, bearbeta listor och andra underlag samt arkivera.

Din bakgrund

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, samt erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande serviceinriktat arbete.

Du är en driven ”informationssökare” med ett stort intresse för kvalitetsfrågor. Som person är du noggrann, ordningsam och har god prioriterings- och initiativförmåga. Inför dina arbetsuppgifter är du ansvarstagande och du trivs som bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.

Du är en skicklig kommunikatör som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Då vårt koncernspråk är tyska är det meriterande om du även har grundläggande kunskaper i tyska i tal och skrift. Du har även mycket god datavana och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du också är väl bekant med vårt sortiment.

Vad vi erbjuder

För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs – på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt.

Tjänsten är ett vikariat tom slutet av september 2018 på heltid. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden.

Har vi väckt ditt intresse?

Välkommen med din ansökan!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Stockholm | Detaljhandel | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren)