Inaktiv platsannons

Customer Service Teamleader Stadium i Norrköping

40 timmar per vecka

Om tjänsten

Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och team spirit är några av de grundstenar som har gjort det lilla familjeföretaget från Norrköping till Nordens ledande sportkedja, med siktet inställt söderut i Europa. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

Vill du vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass? Då kan du hänga med oss på Stadiums kundservice på en utvecklande och glädjefylld resa. Vi vet att lojaliteten till varumärket Stadium är stor och det är naturligtvis viktigt för oss att bevara det. Vi jobbar ständigt med att knyta nya relationer och samtidigt behålla och förstärka relationen med de som redan är våra kunder.

Din roll
Som Team Leader för våra kundservicemedarbetare är du en viktig del i vår strävan att fokusera på kundens upplevelse. Det är en självklarhet att du på ett nyfiket, empatiskt och genuint sätt alltid vill göra kunden nöjd. Som Team Leader har du personalansvar för en grupp på 5 personer. Du kommer administrera schemaläggning och bemanning samt strukturera och prioritera det dagliga arbetet. Du kommer jobba mot uppsatta mål och både coacha samt följa upp den personliga utvecklingen hos varje enskild medarbetare.

I rollen kommer du även hantera kundkontakter via alla våra servicekanaler. Vi arbetar alltid utifrån kundens behov och värderar deras feedback högt, vilket innebär att du kommer arbeta proaktivt med att samla kundinsikter för att göra Stadium till ett ännu mer kundfokuserat företag. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt utifrån Stadiums värderingar. Du kommer ha täta kontakter med övriga avdelningar på Servicekontoret samt våra externa samarbetspartners. Du är Stadiums röst ut till våra kunder och även kundens röst in till oss.

Din profil
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och mycket god erfarenhet av kundbemötande, gärna via telefon och mail. Vi tror att du har erfarenhet av bemanning och schemaläggning och att du nu vill utveckla dina ledaregenskaper mer. Du är en god kommunikatör och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Har du kunskaper i finska eller tyska är det meriterande. Vidare ser vi att du har kunskaper av att jobba i IT-system. Du är en person som brinner för att kundupplevelsen ska vara den bästa tänkbara och är duktig på att skapa förtroendefulla relationer. Du är även självgående och trygg i att ta egna beslut. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Givetvis står du bakom Stadiums mission om ett aktivt liv.

Placeringsort
Norrköping

Varaktighet/arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Då vi har generösa öppettider innebär detta att arbete under kvällar och helger förekommer. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan
Du söker tjänsten via funktionen ”Sök jobbet” under fliken ”Lediga jobb” på

Välkommen med din ansökan!

Publicerad den

16-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Norrköping
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Vikariat/Projektanställning
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Norrköping | Kundservice / Call Center | Jobb för callcentermedarbetare | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Vikariat/Projektanställning