Inaktiv platsannons

Kundrådgivare i Södertälje

Om... I Södertälje jobbar vi som ett team med både privat- och företagskunder och tillsammans med Fastighetsbyrån/Juristbyrån. I nära samarbete med kundrådgivare privat/företag, arbetar vi med att utveckla våra kunders affärer med...

Om tjänsten

Om jobbet

I Södertälje jobbar vi som ett team med både privat- och företagskunder och tillsammans med Fastighetsbyrån/Juristbyrån. I nära samarbete med kundrådgivare privat/företag, arbetar vi med att utveckla våra kunders affärer med banken. Som kundrådgivare kommer du att ingå i ett team om 6 rutinerade personer som ansvarar för kontorets direktrådgivning och vara kontorets ansikte utåt för banken. Du kommer även arbeta med bokade kunder utanför kontorets öppettider. För att lyckas i rollen krävs att du är lösningsorienterad, drivs av affärer och ansvarstagande både i grupp och individuellt. Hög kundservice är en självklarhet för dig och kommer naturligt.
Vi erbjuder dig ett team med hög kompetens och som alltid ställer upp för varandra och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom banken.

Tjänsten är en visstidanställning på 6 månader.

En temporär anställning/vikariat inom Swedbank är en perfekt möjlighet för dig som vill bredda din kompetens eller prova på en ny typ av roll eller ett annat verksamhetsområde internt. Det innebär inga förändringar i din anställningsform då du tar tjänstledigt från din tillsvidare anställning i banken och återgår till den efter vikariatets slut om man inte kommer överens om annat.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen

Kundnöjdhet står mycket högt upp på agendan varför rollen kräver ett stort mått av affärsmanaskap och hög servicenivå. Du trivs i en miljö med högt tempo och delar med dig av dina kunskaper till kollegorna. Som person är du social både mot kollegor och mot kunder, du trivs i miljöer med mycket människor och har inga problem med att mingla med kunder.

Swedsec-Licens är ett krav.

Du kanske tidigare har jobbat med
  • Kundrådgivare Kontor
  • Kundrådgivare Kundcenter
  • Swedbanks interna bemanningspool
  • Interna enheter

Möjliga nästa karriärsteg
  • Kundrådgivare
  • Kundansvarig
  • Kundstöd

Varför jobba med mig? - Rifat Khan

Som person är jag engagerad och omtänksam. Jag trivs bäst när det är ett högt tempo för det är då jag själv presterar på topp. För mig är teamet viktigt, och att alla deltagande i teamet ger 100%. Jag brinner för att utveckla människor och finns nära till hands i affären för att coacha och stötta. Utmaningar är något som jag gärna tar till mig då jag finner det utvecklande.

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? – en kollega om jobbet!

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Södertälje
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Södertälje | Heltidsjobb (förstajobb)