Inaktiv platsannons

Kundombudsman i Malmö

På varuhuset CDON.COM har vi arbetat med e-handel sedan 1999. Hos oss finns karriärmöjligheter inom allt från marknadsföring, försäljning och inköp till IT, logistik, ekonomi och kundservice. Vi...

Om tjänsten

På varuhuset CDON.COM har vi arbetat med e-handel sedan 1999. Hos oss finns karriärmöjligheter inom allt från marknadsföring, försäljning och inköp till IT, logistik, ekonomi och kundservice.

Vi fortsätter att utveckla kundupplevelsen på CDON.COM och som ett led i detta letar vi nu efter en person som är redo att ta sig an den fantastiskt spännande utmaningen att bli Kundombudsman. Vill du vara med och ta kundupplevelser och kundnöjdhet till en ny nivå? I så fall kan detta vara jobbet för dig!

Beskrivning av tjänsten

Rollen som kundombudsman handlar i väldigt stor utsträckning om att skapa goda relationer med såväl kunder som kollegor. De förbättringar och den utveckling som ska bedrivas inom rollen baseras i väldigt stor utsträckning på våra kunders upplevelser och synpunkter. Att vara en intresserad och närvarande lyssnare är därför minst lika viktigt som att du kan kommunicera väl. Kundombudsmannen kommer att ingå i ledningsgruppen för kundserviceavdelningen och där ansvara för att driva egna processer och utforma nya rutiner på en övergripande nivå för hela avdelningen. Då detta är en helt ny tjänst här på CDON.COM kommer du att få en stor möjlighet att vara med och utforma hur den ska se ut.

Kundserviceavdelningen på CDON befinner sig i en väldigt spännande utvecklingsfas och är därför den rätta platsen att befinna sig på för den som verkligen vill arbeta med att öka kundnöjdheten på flera olika nivåer. Dessutom är det en avdelning där vi har en otroligt bra stämning med devisen vi jobbar hårt men har fantastiskt roligt under tiden.

Vem är du?

Vi är övertygade om att du har mångårig erfarenhet av att arbeta med kunder, gärna i olika roller och med varierande arbetsuppgifter. Det är viktigt att du känner dig bekväm i att kommunicera med kunder på ett förtroendegivande och personligt sätt i såväl skrift som tal. Har du arbetat med sälj och winback tidigare är detta starkt meriterande. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom konsumenträtt och har vana vid att tillämpa konsumentköplagen från tidigare arbeten.

Genom dina tidigare erfarenheter har du utarbetat en naturlig fallenhet för att hitta de för kunden bästa lösningarna på problem. Det är även viktigt att du är van vid att arbeta självständigt med dina egna projekt samtidigt som du kan stötta övriga kollegor i ert gemensamma arbete att utveckla och föra kundserviceavdelningen framåt.

Som person är du positiv och glad med mycket energi och en stor nyfikenhet på vad varje ny dag kan bjuda på. Det är viktigt att du trivs med ett högt tempo där snabba beslut och förändringar är en naturlig del av vardagen.

Det är även meriterande om du har kunskaper i det danska eller norska språket.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med beräknad start i februari eller enligt överenskommelse.

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Malmö
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Typ av jobb
Ekonomi / Juridik, Projektledning / Konsultjobb
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Malmö | Ekonomi / Juridik | Projektledning / Konsultjobb | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren)