SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Har du tidigare erfarenhet ifrån ett kundorienterat arbete och trivs i en tjänst där du blir företagets ansikte utåt? Vi på SW söker en receptionist och växeltelefonist som kan arbeta extra vid behov. Vår kund är del av en internationell koncern och har i Sverige kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Är du intresserad av ett utvecklande och trivsamt extrajobb kan detta vara en tjänst för dig!
Tjänstebeskrivning
I tjänsten som receptionist/växeltelefonist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du har hand om växeln och kopplar vidare samtalen till rätt person inom organisationen. I rollen ingår att ge intern service, vilket bland annat kan innebära posthantering, administration, beställning av kontorsmaterial samt ansvara för de gemensamma utrymmen som konferens- och mötesrum.
Vem är du?
För att trivas på denna tjänst tror vi att du är professionell, utåtriktad och har en hög ansvarskänsla. Du har en avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet ifrån service, med fördel receptionistarbete. Du kommer arbeta mycket i Outlook och MS Office, särskilt Excel där din noggrannhet och förmåga att strukturera kommer väl till användning. Då engelska är koncernspråk känner du dig trygg att använda det i både tal och skrift, övrigt språk är svenska. Kan du franska är det meriterande. Du bemöter varje person på ett vänligt och trevligt sätt och din styrka ligger i service. Vidare är du en glad, pålitlig och positiv person sprider glädje och energi runt dig.
19-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!