Kundsupportfunktionens centrala roll i företaget innebär att du har många kontaktytor, både internt och externt. Det är av denna anledning viktigt att du tycker om att verka i en central och kommunikativ roll. Vi tror att du som söker har ett starkt kundfokus och är serviceinriktad.
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot ärenden från företagets kunder och kollegor. Ärendena inkommer både per mail och telefon och gruppen ansvarar tillsammans för att alla ärenden hanteras och handläggs. Frågorna kan röra allt från fakturering till beställningar eller reklamationer. Kundservicegruppen ansvarar för att sköta administration rörande kundavtal och övrig registrering. Kundserviceavdelningen utgör en mycket viktig del i företaget då huvuddelen av kontakten med kunderna går genom denna funktion.
Är du den perfekta kandidaten? Klicka på "Ansök nu" så kontaktar vi dig så fort vi kan!
25-03-2024
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!