Är du en person som gillar ordning och reda? Då är det här rätt jobb för dig!
SJR söker för kunds räkning en lösningsfokuserad och driven administratör. Vår kund är ett företag som utbildar och validerar kompetenser inom hotell-och restaurangbranschen. Våran kund sitter i ljusa och fräscha lokaler i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta självständigt med stöttning av verksamhetschefen. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning eller överrekrytering till kund. Detta är en deltidstjänst på 50 % som kan komma att utökas till 70-80 %.
ARBETSUPPGIFTER
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att administrera det digitala verktyget. Du kommer bland annat att:
Utifrån dina kompetenser och erfarenheter sedan tidigare kan du få hjälpa till med andra arbetsuppgifter och din tjänst kan komma att utökas .
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har en avslutat utbildning från gymnasiet och har några års erfarenhet av administration sedan tidigare. Erfarenhet från hotell och restaurang är en fördel. Du är flytande i svenska i tal och skrift och har god datavana, framför allt i Excel.
Som person är du lösningsfokuserad och har ett inre driv. Du är en god organisatör och har förmågan att kunna planera och strukturera ditt arbete. Du är noggrann, prestigelös och har en positiv inställning. Vi ser att du har god samarbetsförmåga och kan ta direktiv.
ÖVRIG INFORMATION
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR på 50 % till och börja med. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
23-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!