Till gruppen Customer Support söker vi nu en Supportspecialist. Gruppen tillhör sektionen Service Desk som består av ca 60 anställda och konsulter som jobbar med den dagliga supporten av Scanias IT-produkter och tillhörande tjänster som levereras till Scanias olika verksamheter.
Dina arbetsuppgifter
Du tillhandahåller en global teknisk ”First line support” där telefoni och mail är dina främsta kontaktvägar och fjärrstyrning utgör ett av dina främsta verktyg. Vidare innefattar tjänsten deltagande i förbättringsarbete där du förväntas ta eget ansvar i att förbättra och utveckla såväl ditt som gruppens arbete och arbetssätt.
Din profil
Som person är du serviceinriktad, stimuleras av att hjälpa andra människor och har lätt för att sätta dig in i nya problem. Är prestigelös i ditt huvudsakliga agerande och arbetar mer än gärna i lag. För att vi ska trivas tillsammans tror vi att du också är en utåtriktad och positiv person som uppskattar värdet av ett gott samarbete.
Vi erbjuder
Som anställd på Scania erbjuder vi förutom karriär- och utvecklingsmöjligheter andra förmåner som exempelvis personalbil, resultatbonus, tjänstepension, flexibel arbetstid, lunch till reducerat pris och mycket mer. Bor du i Stockholm erbjuder vi direktbuss mellan Stockholm och Södertälje med Scania Job Express.
Ytterligare information
För ytterligare information kontakta Mikael Tammi (Scania Rekryteringscenter), 08-553 711 74 eller Markus Persson (Gruppchef Customer Support), 08-553 511 72.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!