SJR söker en ekonomiassistent på deltid för uppdrag hos vår kund. Uppdraget är med start omgående och till en början på deltid under våren, för att till sommaren öka i omfattning till heltid och så förbli framöver. Företaget sitter i trevliga lokaler i på Hisingen.
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med den löpande bokföringen och då framförallt med leverantörsreskontra. Du kommer även att ha hand om telefon och en del andra administrativa uppgifter, som beställning av kontorsvaror och måltider.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har relevant utbildning samt några års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet från systemet Pyramid.
För att trivas i rollen bör du vara noggrann, strukturerad och serviceinriktad.
Du är prestigelös, social och kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra människor.
Du är nyfiken av dig och tycker om att lära dig nytt och ser dig själv i en bred roll inom ekonomi och administration.
Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos vår kund är omgående. Tjänsten är till en början på deltid för att på sikt gå över till en heltid. Du kommer under uppdraget att bli anställd som konsult hos SJR och uthyrd till vår kund. För rätt person kan anställningen komma att övergå till anställning hos vår kund.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!