För kunds räkning söker vi nu en erfaren ekonomiassistent till uppdrag fram till årsskiftet. Du ingår i ett mindre ekonomiteam och vår kund har lokaler på Hisingen.
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att ansvara för bolagets leverantörsreskontra. Du hanterar hela flödet och är van att arbeta i ett elektroniskt fakturahanteringssystem. Vidare gör du avstämningar inför månadsbokslut samt har kontakt med leverantörer såväl nationellt som internationellt. Detta ställer krav på noggrannhet och konsekvenstänk samtidigt som du behärskar engelska i tal och skrift.
Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning och som har erfarenhet av liknande roll. Vidare är du en van användare av Excel och har du erfarenhet av Axapta är det meriternade. För att passa i rollen är du en självgående, ödmjuk och glad person som är noggrann i ditt arbete samtidigt som du är van att arbeta mot korta deadlines.
Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid mellan 8-17, flextid ingår.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!