Inaktiv platsannons

Omgående ekonomiassistent till leverantörsreskontra i Göteborg

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent för ett omgående uppdrag som löper under tom september ut. Tjänsten är på heltid och vår kund har sina lokaler i Majorna.

Om tjänsten

Din roll

I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta med leverantörsreskontra, där du scannar, konterar skickar ut på attest samt definitivbokar. Du kommer hantera omkostnadsfakturor samt inköpsfakturor som behöver matchas mot order.

Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning och ett par års erfarenhet från liknande roll. Har du erfarenhet av ekonomisystemet Microsoft Dynamics AX och scanningsystemet xFlow är detta meriterande.

Som person är du noggrann och strukturerad samtidigt som du är van att hålla uppe ditt arbetstempo. Vidare är du glad, positiv och prestigelös. Du trivs med att arbeta i team och

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos vår kund är omgående och löper under sex månader. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 8.00–17.00. Från 15 maj till 15 augusti tillämpas sommartid, 8.00–16.00.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Ekonomi / Juridik, Försäljning / Inköp
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej