Inaktiv platsannons

Receptionist med administrationsvana till RSM i Göteborg

Söker du en omväxlande och rolig roll i en trevlig och stimulerande miljö? Då kan du vara RSM:s nya Receptionist! Tjänsten är ett konsultuppdrag som är tänkt att påbörjas snarast och pågå till augusti/september 2018.

Om tjänsten

Tjänstebeskrivning

Som Receptionist hos RSM är du ansiktet utåt i mötet med kunden och du ansvarar för att de känner sig välkomnade och blir väl omhändertagna. I tjänsten ingår även olika administrativa uppgifter som så att lägga in nya kunder i affärssystemet, posthantering, administrera årsredovisningar och deklarationer samt se till att receptionen och mötesrum är i ordning inför möten. Vid olika kundevent kommer du också vara med och arrangera och planera dessa och du sköter beställningar av mat och lunch vid behov.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med mycket kundkontakt varvat med administrativt arbete. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. För att trivas i rollen behöver du även vara en duktig och noggrann administratör och vi ser gärna att du har erfarenhet av administration sen tidigare. Som person är du utåtriktad, glad och lösningsorienterad. Du behöver god IT-vana och kunskap i Office. Du behöver även behärska svenska och engelska i tal och skrift för att bli aktuell för tjänsten.

Publicerad den

29-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)