Söker du en omväxlande och rolig roll i en trevlig och stimulerande miljö? Då kan du vara RSM:s nya Receptionist! Tjänsten är ett konsultuppdrag som är tänkt att påbörjas snarast och pågå till augusti/september 2018.
Tjänstebeskrivning
Som Receptionist hos RSM är du ansiktet utåt i mötet med kunden och du ansvarar för att de känner sig välkomnade och blir väl omhändertagna. I tjänsten ingår även olika administrativa uppgifter som så att lägga in nya kunder i affärssystemet, posthantering, administrera årsredovisningar och deklarationer samt se till att receptionen och mötesrum är i ordning inför möten. Vid olika kundevent kommer du också vara med och arrangera och planera dessa och du sköter beställningar av mat och lunch vid behov.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med mycket kundkontakt varvat med administrativt arbete. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. För att trivas i rollen behöver du även vara en duktig och noggrann administratör och vi ser gärna att du har erfarenhet av administration sen tidigare. Som person är du utåtriktad, glad och lösningsorienterad. Du behöver god IT-vana och kunskap i Office. Du behöver även behärska svenska och engelska i tal och skrift för att bli aktuell för tjänsten.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!