Som underhållssamordnare kommer du att samordna arbetsinsatserna inom något av våra produktionsunderhållsområden.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är både operativa och administrativa.
Du kommer bland annat att säkra arbetssätt, tydliggöra roller, organisera, personalplanera och ha leverantörskontakter. Operativt hjälper du till med ordinarie arbetsuppgifter inom
underhållsområdet.
Stort fokus i det dagliga arbetet ligger på goda och strukturerade kundkontakter där uppföljning och närvaro i realtid hos kund är framträdande.
Att hålla möten inom sitt arbetsområde med kund och egen verksamhet ingår i tjänsten.
Du kommer att ha en aktiv roll vid planerade underhållsstopp och de aktiviteter som genomförs efter stopp. Arbete innebär även att vara aktiv vid ev avhjälpande underhåll.
Ditt agerande präglas av ”säkerhet först”.
Vi värdesätter stor förmåga att prioritera och ta beslut om åtgärd väldigt högt då vår vardag består av akuta och komplexa situationer.
Du har:
Önskvärt:
Ett antal års arbetslivserfarenhet i ledande befattning från liknande verksamhet.
Du är en öppen och positiv person som har lätt för att samarbeta. Du är förtroendeingivande och har en naturlig pondus och diplomati. Du vet vikten av att kommunicera på rätt sätt och kan förhandla samt fatta obekväma beslut samtidigt som du är nytänkande. En förutsättning för framgång i arbetet är förmågan att skapa och bibehålla goda relationer med kunden.
Vi värdesätter erfarenhet av arbetsledning och/eller personalansvar.
Placeringsort: Södertälje
Anställningstyp: Heltid, dagtid eller skiftgående
Vill du veta mer, kontakta gärna:
Thomas Johnson, Underhållschef Transmission, 08-553 80400
Jonas Widlund, HR Business Partner, 08-553 857 58
Välkommen med din ansökan med bifogat personligt brev och CV senast 2018-04-27. Inkomna ansökningar behandlas kontinuerligt under ansökningstiden.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!