Inaktiv platsannons

Hyresadministratör i Solna

Är du en fena på administrativt arbete, tycker om problemlösning och vill fylla en viktig roll i vårt team? Då är det här rätt tjänst för dig!

Om tjänsten

Bli en del av vårt team
Vi är ett team på sju personer, hyresadministratörer, ekonomer och CAD-administratörer utspridda i Stockholm och Köpenhamn. Vi arbetar med hyresadministration, ser till att alla kontrakt kommer in i tid och stödjer affärsområdet Real Estate.
 
Du har vad som krävs
Som hyresadministratör har du en central funktion där du kommer att vara affärsområdet Real Estates superanvändare i SAP samt stötta hyresförhandlare och övriga chefer inom PostNord Real Estate. Du säkerställer att rätt information registreras i systemet och tar fram rapportunderlag. Därför ser vi att du har god systemvana samt har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.  
Har du erfarenhet av SAP, hyresadministration och avtalstolkning är det meriterande.  
För att trivas i den här rollen är det viktigt att du är trygg i dig själv och tar ansvar för din uppgift. Du planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt och följer PostNords rutiner och processer. Du är serviceinriktad och samarbetar bra med olika typer av människor samt är orädd i ditt sätt att söka information och ta kontakt. Andra egenskaper vi värderar högt är ditt engagemang, din flexibilitet och ditt öga för kvalitet och noggrannhet. 
 
Vi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
 

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Solna
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Logistik / Transport
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Solna | Logistik / Transport | Deltidsjobb