Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Vi söker dig som vill arbeta med och drivs av att utveckla en befintlig kundstock, där du kommer att ingå i det team som arbetar med försäljning till just befintliga kunder. Utöver det kommer du att agera produktspecialist inom Telefoni-lösningar när säljare från andra affärsområden behöver din expertis.
Arbetsbeskrivning
Som Account Manager hos oss tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Din roll innebär att:
På sikt kommer du ha möjlighet att certifieras inom alla våra affärsområden däribland IT, Dokumenthantering och Facility Management. Därmed kommer du självständigt kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning då vi har den bredaste produktportföljen i Sverige.
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Vi söker dig som har minst fyra års erfarenhet av försäljning inom telekombranschen. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket. Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat. Tjänsten kräver körkort.
Vi erbjuder
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!