Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Vill du utvecklas och göra karriär inom försäljning? Då är detta något för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock. På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete. Vi arbetar strukturerat med tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas.
Kvalifikationer och egenskaper
Tidigare erfarenhet av B2B försäljning inom telemarketing eller IT är meriterande men det viktigaste är att du som person vill satsa hundraprocentigt på att bli en riktigt bra säljare. Stor social kompetens, energi och fokus är nyckelegenskaper och något som behövs för att lyckas i denna roll. På Office Management arbetar säljare som brinner för sina kunder, har viljan att göra karriär och som håller ett högt tempo och har en positiv inställning. Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Vi erbjuder
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt!
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!