Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Jobbar du med försäljning idag och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären?
Office Management är idag nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation & kontor och vi söker dig som vill vara med på en expansiv resa framåt!
Arbetsuppgifter
I rollen som produktspecialist kommer du att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Services. Du ingår i Facility Services teamet men ansvarar själv för försäljningen av våra kaffe och vattenmaskiner. I denna rollen tar du över en befintlig kundstock samt har möjligheten att sälja kaffemaskiner till kunder som har våra andra affärsområden. Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock över hela samarbetet.
Vad kan vi erbjuda dig?
På sikt kommer den här rollen att utvecklas till en ledande roll där du kommer vara ansvarig för ett eget team inom Vending. Förutom denna utvecklingsmöjlighet har vi även:
Vem är du?
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!