Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Är du redo att ta nästa kliv i karriären? Nu har du möjlighet att göra det hos oss på Office Management när vi nu söker en B2B-säljare där du själv ansvarar för hela försäljningsprocessen och kundrelationen.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att fokusera på att sälja Facility Management lösningar mot företag runt om i Stockholm. Det handlar om att paketera lösningar för att effektivisera kundernas inköp av kontorsnära tjänster. Som säljare hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka och genomföra dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut samt vårda och utveckla din befintliga kundstock.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vem är du?
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!