Hej,
Jag heter Mikael Svensson och är ansvarig för IT försäljningen på Office Management i Helsingborg. Vi har funnits i 25 år och idag hjälper vi 8000 företag i norden med tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1320 MSEK.
I takt med att vi växer söker jag nu en till IT-säljare till mitt team som vill vara med på vår resa framåt!
Arbetsbeskrivning
Som Account Manager hos oss tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Primära arbetsuppgifter:
Vi erbjuder
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av B2b-försäljning och minst ett års erfarenhet från IT-branschen. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund. Tjänsten kräver körkort.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
28-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!