Nu söker vi en Sales Project Leader till vårt Customer Service team!
Viasat och dess breda TV-portfölj utgör en betydande del av Nentgroup, med en stark närvaro i det svenska och internationella medielandskapet. En ambitiös, kreativ och affärsdriven kultur där människor delar sin kunskap och erfarenhet för att nå gemensam framgång. Som Sales Project Leader arbetar du operativt med utveckling och kvalitetssäkring av försäljningen på Viasats kundservice för att maximera försäljningen av Viasats produkter.
DU TAR ANSVAR OCH LEVERERAR PÅ UPPSATTA MÅL
Vi söker en person med minst 3 års erfarenhet från försäljning via telemarketing samt ledarskap av säljpersonal, som är redo för nästa steg. Som Sales Project Leader på Viasat Kundservice är du operativt ansvarig för all försäljning via externa kundservice partners och har budgetansvar för ditt område. Du ingår i ett team på fyra personer som arbetar med den dagliga leveransen kopplat till Viasats Kundservice.
I din tjänst ansvarar du för att:
Tjänsten förutsätter höga krav på produktkunskap samt en god affärsförståelse, men även stor flexibilitet och lyhördhet. Denna tjänst har en hög utvecklingspotential där ansvaret ökar i takt med utvecklingskurvan – utmanande arbetsuppgifter får dig att växa men ger även möjlighet att briljera med dina styrkor.
DU VET VAD SOM SÄLJER OCH HUR ANDRA SKA SÄLJA DET
Du är en inspirerande och karismatisk person som får ut det mesta och det bästa ur varje individ. Du vet vad du vill uppnå och hur du ska uppnå det. Och du gör det tack vare:
Med personlig mognad, självgående inställning och affärsdrivet fokus är du en bra Viasat-ambassadör som delar med dig av dina sälj- samt kundservice erfarenheter för att se människor omkring dig utvecklas och lyckas. För att lyckas i rollen är du driven och duktig på uppföljning och budgetplanering vilket förutsätter att du enkelt kan använda dig av Excel och PowerPoint i ditt dagliga arbete. Plus i kanten är om du har varit aktiv inom en lagsport då arbetet kräver mycket samarbete samt vinnarskallementalitet.
STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
För rätt person innebär denna mycket attraktiva tjänst ett bra karriärskliv och goda möjligheter att utvecklas inom Viasat och NENTGROUP. Arbetet innebär en hel del resande (ca 3-4 dagar/vecka). Tycker du att det låter intressant, och vill göra en spännande resa – då är vi intresserade av dig. Med placering på Viasats huvudkontor i Stockholm sitter du i hela koncernens hjärta.
Ansök genom att trycka på knappen och bifoga CV samt personligt brev . För mer info, kontakta Martin Tadayon, Customer Service Manager, på tel 0736 99 18 89.
18-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!