Vi söker dig som tidigare arbetat med leverantörsreskontra och trivs i en flexibel roll. På detta uppdrag kommer du arbeta hos vår kund, ett trevligt bolag i norra Skåne och tillhöra ett härligt team som genomsyras av serviceandra. Du kommer arbeta nära verksamheten och rapportera direkt till ekonomichef. För den som vill ges möjlighet till utveckling och större ansvarsområden. Uppdraget är på 6 månader med start i augusti och det finns även stora möjligheter till överrekrytering.
Arbetsuppgifter
Lämplig bakgrund
Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt arbetserfarenhet som bedöms likvärdig. I tidigare roller har du arbetat med leverantörsreskontra och är bekväm i arbetsprocessen gällande detta. Du har vana av att arbeta i ekonomisystem samt intresse för att sätta dig in i nya system. Utöver detta är du även flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Din personlighet
För denna roll ser vi att du är självgående och driven. Du har förmåga att ta egna initiativ och lösa problem som uppstår. Att arbeta i team är något du trivs med och du har en god samarbetsförmåga. Du räds inte för att ta dig an nya utmaningar utan tycker detta är roligt och motiverande. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är serviceminded.
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!