På uppdrag av Falck A/S i Köpenhamn söker Adecco duktiga svensktalande medarbetare som förstår viktigheten av att möta kunden på samma nivå för att garantera den bästa möjliga lösningen.
Din primära arbetsuppgift kommer att vara att hjälpa Falck A/S svenska kunder per telefon angående frågor om existerande abonnemang samt eventuella klagomål. Du kommer att bli en del av en frisk och dynamisk arbetsmiljö i en stor verksamhet i rivande utveckling, där fokus på både försäljning, bibehållande av kunder och sublim kundservice är viktiga element.
Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och förstår viktigheten av att vara verksamhetens ansikte utåt? Så är det möjligtvis dig vi letar efter!
Din profil
Din utbildningsmässiga bakgrund är inte väsentlig men vi ser gärna att du har erfarenhet av kundtjänst per telefon. Du kan kommunicera med olika typer av kunder och kan förstå och agera på deras individuella behov och önskemål.
Du är stabil, plikttrogen och du sätter en ära i att garantera den bästa kundupplevelsen. Du trivs bra i en social arbetsmiljö där din prestation blir utmanad. Du är lösningsorienterad och brinner för att ge Falck A/S kunder den bästa servicen.
Hos oss får du:
Ett spännande och utmanande jobb med fokus på försäljning, rådgivning och bibehållande av verksamhetens privatkunder på en arbetsplats med möjlighet att löpande få träning i Falck A/S många produkter samt effektiva försäljningstekniker. Du kommer att bli en del av en arbetsmiljö som stöder sina medarbetare i att uppnå succé i en rolig och informell miljö där arbetsglädje och humor uppskattas – men med kunden i centrum i vartenda samtal. Det kommer att finnas bra möjligheter för sparring med dina kollegor och för att utveckla dina kompetenser inom kundservice.
- Tillsättningsdatum: 1:e september 2018
Är du den perfekta kandidaten? Klicka 'ansök nu' och vi hör av oss så fort som möjligt!
28-02-2024
Urval sker löpande, välkommen att skicka in din ansökan snarast.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!