Du kommer att vara kontaktperson mot fastighetsägare, underleverantörer och medarbetare. Att deltaga på möten (tex driftmöten) och vara en samordnare i diverse fastighetstekniska frågor och installationer kommer vara en naturlig del i arbetet. Samarbete med siteansvarig och andra enheter är en viktig del av arbetet. Du kommer att vara ett team med en kollega och rapportera till chef Facility Operation, Anna Karin von Essen
Rollen ansvarar för:Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen
Du behöver vara analytiskt tänkande, självgående, kreativ och förstå verksamhets behov och krav. Att kunna se och förstå hur olika fastighetstekniska funktioner, lösningar och installationer hänger ihop och fungerar är ett grundkrav. Nyfikenhet är en viktig egenskap. Rollen kräver teknisk problemlösning och att man är teknikinnovativ i sitt arbete.
Du kanske tidigare har jobbat medMöjliga nästa karriärsteg
Varför jobba med mig
Jag är positiv och målfokuserad. Jag har en passion för lönsamhet och service. Banken står inför stora förändringar och detta kräver att vi bygger starka team där styrka mod och lojalitet finns i vårt dagliga arbete.
Jag ger frihet under ansvar och är stöttande när behov finns. Jag är en omtänksam person som tror på att det ska vara kul att jobba tillsammans. Att ha roligt på jobbet är viktigt, positiv energi smittar!
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
28-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!