Inaktiv platsannons

Customer Interaction Center Agent till BMW i Stockholm

Customer Interaction Center Agent till... Är du en person som brinner för service och har en passion för bilar? Gillar du att arbeta mot...

Om tjänsten

Customer Interaction Center Agent till BMW

Är du en person som brinner för service och har en passion för bilar? Gillar du att arbeta mot gemensamma mål tillsammans med andra? Då kan detta vara rollen för dig.

Som CIC Agent kommer du att få vara del av en rolig och prestigelös arbetsplats som har ett starkt varumärke. För rätt person med rätt inställning kommer du ges möjlighet att utvecklas inom Operations-teamet. BMW ställer stora krav på sina medarbetare men erbjuder också mycket tillbaka.

Om BMW Financial Services

BMW Financial Services är BMWs eget finansbolag som är ett helägt bolag inom BMW Group. Vi har lång erfarenhet av att finansiera BMW-bilar och kan BMW, bättre än något annat finansbolag. I dagsläget finansierar vi miljontals bildrömmar runt om i världen. Vi är en del av bilköpet. Kunden väljer sin BMW i första hand för att den är rolig att köra och inte för att det är roligt med finansiering och pappersarbete. Därför har vi sett till att det är enkelt och bekvämt att finansiera bilen hos oss. Huvudkontoret för Norden ligger i Stockholm. I Sverige har vi funnits sedan 1999.

Arbetsbeskrivning

För BMWs räkning söker vi en serviceinriktad och engagerad person som tidigare arbetat med kundservice och administration och brinner för det. I rollen som Customer Interaction Center Agent (CIC Agent) kommer du att bistå det outsourcade kundtjänstteamet med specialistkunskap rörande fordonsfrågor och ekonomiska frågor. Du kommer att ingå i ett team om fem personer och arbeta i en bred och varierande roll.

I rollen kommer du att bland annat:

- Hantera frågor rörande fakturor, moms och avskrivningar.
- Ge förstklassig service till BMWs kunder gällande fordonsfrågor.
- Arbeta i CRM-systemet Lime och både ta emot och följa upp ärenden däri.
- Följa upp kampanjer och ha löpande kontakt med kunder.
- Arbeta brett med administration tillsammans med dina kollegor
- Aktivt delta i projekt för att förbättra och förenkla rutiner och processer

Vem är du?

Vi söker dig som arbetat minst fem år med serviceinriktat arbete och som har erfarenhet av ekonomi, kundservice, back office och/eller administration. Det är meriterande om du har en universitetsutbildning inom ekonomi, men inget krav. För att lyckas i rollen tror vi att du har en förmåga att vilja leverera god service i kommunikation med kunder. Du som söker tycker om att ta ansvar och har lätt för att förstå helheten. Du strävar ständigt efter att förbättra och strukturera ditt arbete och skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Vidare ser vi att du är en utåtriktad, positiv och ansvarsfull person som trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans i team. Du har goda kunskaper både i svenska och engelska och det är meriterande om du kan norska och danska. Du är god användare av Office-paket och CRM-system.

Du erbjuds

Tjänsten är placerad på BMWs nordiska huvudkontor i Sollentuna. Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en lunchrestaurang och tillgång till gym och dagliga träningspass. Tjänsten är på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse.

Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.jurek.se. Om du har frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Petronella Wilse på petronella.wilse@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

 

Dela detta jobb

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej