Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge service och arbeta med människor? Till en spännande myndighet i Solna söker vi nu en assistent för ett konsultuppdrag med start den 3 september och som pågår fram till november, med möjlighet till förlängning. Uppdraget omfattar heltid. Som assistent kommer du huvudsakligen hjälpa till med arbetet inför konferenser och andra evenemang. Även administrativa och andra assisterande arbetsuppgifter kan förekomma.
Vem är du?
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, och minst tre års arbetslivserfarenhet av service samt två års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Vidare har du även goda kunskaper i MS Office. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Det är meriterande om du tidigare har statlig erfarenhet och erfarenhet av att ha arbetat med konferenser och event, beställa eller att du tidigare har arbetat i en assisterande roll.
Ditt arbetssätt är strukturerat och noggrant. Du kan prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter. Som person är det även viktigt att du är serviceinriktad, prestigelös och att du är lösningsorienterad.
Du erbjuds
Ett uppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start den 3 september och fram till november, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via "Ansök nu"
Vi tar inte emot ansökningar via email.