Rollen är tvådelad där du först kommer att sätta dig in i ekonomifunktionen, därefter växer du även in i rollen som Office manager. Du kommer att arbeta nära ekonomichefen och kommer i rollen som ekonomiassistent bland annat jobba med:
Som Office manager kommer du ha ett helhetsansvar för kontoret där ansvar för bland annat reception, IT, telefoni och inköp ingår. Du kommer även att vara involverad i olika interna projekt och se till att kontoret är inbjudande för besökare.
Din bakgrund
För att passa i rollen hos Occasion tror vi att du tidigare arbetat i en liknande roll alternativt som ekonomiassistent. I rekryteringen kommer det läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper vilket innebär att du gillar att samarbeta med andra och är orädd. Du är engagerad i ditt arbete och även noggrann och ordningssam.
Occasion befinner sig i en snabbväxande miljö och det är därför viktigt att du har lätt för att anpassa dig till förändring samt bidrar med nya idéer. Sedan är du, precis som dina kollegor, en driven, ambitiös och energifylld person!
24-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!