Inaktiv platsannons

Assistent till marknadsavdelningen på internationellt bolag i Stockholm

Assistent till marknadsavdelningen på internationellt... Om f... Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med...

Om tjänsten

Assistent till marknadsavdelningen på internationellt bolag

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Arbetsbeskrivning
Vi söker för vår kunds räkning en assistent till deras globala marknadsavdelning som är placerade i Stockholm. I den här rollen kommer du att supportera det globala marknadsteamet i olika administrativa delar. Du kommer att vara ansvarig för kalenderbokning, planering och arrangering av resor och bearbetningskostnader. Dessutom kommer du att assistera vid organisering av möten och faciliteter samt vara delaktig i andra administrativa arbetsuppgifter som uppkommer. För rätt person kan du även komma att få vara delaktig i diverse olika projekt som organisationen har. Den här rollen kräver diskretion och konfidentialitet då man kommer att få en stor förståelse och inblick i  organisationens arbete och processer. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter: 

• Delvis ansvarig för att hantera kalenderbokningar för seniora chefer i det Globala Marketing Teamet tillsammans med andra assistenter.
• Förbereda och administrera möten, workshops, videokonferenser, interna events etc. 
• Assistera de seniora cheferna med resebokningar, mötesbokningar och andra praktiska saker på kontoret. 
• Hantera resekostnadsrapporter 
• Ansvara för informationen på intranätet: se till att den är korrekt och uppdaterad. 

Vem är du?
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av liknande roller och har arbetat med VD eller chefer sedan tidigare. Du har erfarenhet av att ha hand om högt konfidentiell information på ett professionellt sätt och tidigare arbetat med komplexa kalender- och resebokningar. Vi ser att du har en mycket god kommunikativ förmåga och hanterar det engelska språket mycket väl samt har goda kunskaper i Office-paketet. Vidare ser vi att du är en person som har en god organisatorisk och strukturell förmåga, har en hög integritet och har förmågan att se detaljerna. Du har en god förmåga att prioritera,   VD-assistent som har ett intresse för kommunikation och det är mycket meriterande om du har erfarenhet av intern kommunikation sedan tidigare. För att lyckas i denna roll är du en lösningsorienterad person med hög integritet. Vidare är du en strukturerad och ordningsam person och har med fördel arbetat i internationell miljö då större delen av arbetet sker på engelska och du är van vid att kommunicera på både engelska och svenska i tal och skrift.

Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du är anställd som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbetar ute hos kund som sitter i fina lokaler på Kungsholmen. Detta är ett uppdrag med start 1:a augusti till och med 31:a juli 2019. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Rietz på amanda.rietz@jurek.se. Ansök via "Ansök nu"

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Visstid Heltid

 

Dela detta jobb

Publicerad den

20-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej