Inom
Customer Care arbetar vi med att hantera våra kunders kontakter med PostNord
Strålfors för flertalet av våra tjänster och samtidigt driva förändringar av
våra processer för att skapa en mer kundorienterad och effektiv administration.
Dina
huvudsakliga arbetsuppgifter består av att
- Besvara supportfrågor via mail och telefon
- Logga och dokumentera alla ärenden i vårt
gemensamma ärendesystem
- Ta emot beställningar och följa upp dessa internt samt att återkoppla
till kund
- Dokumentera arbetsrutiner och sprida nödvändig
kompetens inom arbetsgruppen
- Arbeta utifrån de processer som finns
Vi
vänder oss till dig som har
- Gymnasieutbildning samt gärna relevant
eftergymnasial utbildning
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift,
både på svenska och engelska
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du serviceorienterad,
utåtriktad och teknikintresserad. Du tycker om att ta egna initiativ samt vara en
god lagspelare. Du har en god problemlösningsförmåga samt är van vid att arbeta
både självständigt och i team. I din roll är det viktigt att vara noggrann,
strukturerad och engagerad.
Vi erbjuder dig
En
inspirerande och kreativ miljö med erfarna kollegor på ett företag som är bland
de ledande på marknaden för kommunikationslösningar. Flera av våra kunder är
marknadsledande inom sina områden på den Nordiska marknaden. Du kommer att
ställas inför utmaningar som är både stimulerande och lärorika. Det är stort
fokus på kundupplevelsen för både våra kunder och deras kunder.
PostNord
Strålfors arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av
sökanden.
Anställningsform
Tillsvidareanställning, heltid
Din
placeringsort
Ljungby
Anställningsperiod
Tillträde enligt överenskommelse.
Önskar du ytterligare information
är du välkommen att kontakta teamchef Martina Falk
Telefon: +46 372 854 81
Mail: martina.falk@stralfors.se
Tillsättning sker löpande.