Rollen omfattar kundansvar och affärsansvar, men också ett samordningsansvar för de kundteam som du skapar runt dina kunders specifika behov. Du kommer både att arbeta proaktivt med nyrekrytering av kunder och med utveckling av befintliga kundrelationer.
Arbetsområden/ansvar:
Du har en hög kompetens att kunna läsa av företagskundens totala behov. Du är en person som är social, utåtriktad, resultatfokuserad och har lätt för att skapa förtroende hos såväl kunder som kollegor.
För den här tjänsten behöver du även ha erfarenhet från företagsaffären i bank.
Formella krav i rollen är Swedsec Rådgivarlicens.
Varför jobba hos oss, rekryterande chef Erika EkestubbeJag erbjuder dig ett av bankens mest spännande och intressantaste arbete. Detta gör jag i en positiv föränderlig miljö. Viktiga egenskaper som jag vill se hos dig är en stark egen drivkraft, förmåga att ta ansvar och en positiv attityd. Jag delegerar gärna vilket medför att det är viktigt att känna sig bekväm i att våga ta egna beslut. I denna roll förväntar jag mig att du brinner för att överträffa kundens förväntan och av att göra affärer.
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
29-02-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!