Inaktiv platsannons

Service Agent, Sundsvall

Om tjänsten

 
”Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet – det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!”– Ludvig, blivande kollega på Kundcenter i Sundsvall.  
 
Kom och arbeta med Ludvig och alla oss här på Kundcenter i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor, och söker nu fler kollegor för tillsvidare och timanställning.   
 
 
Om tjänsten
Som Kundtjänstmedarbetare möter du kunderna per telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  
 
Vad ska du göra?  
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.   
- Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
- På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.  
 
Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.   
 
Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning – allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.   
 
 
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.  
 
Du:  
 
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.  
- Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.  
- Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.  
- Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.  
- Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.  
 
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
 
 

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Sundsvall
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej