Inaktiv platsannons

Administratör med goda bokföringskunskaper i Göteborg

Om tjänsten

                    
Är du en utåtriktad ekonomiassistent med sinne för siffror? Är du kundfokuserad, lösningsorienterad och ser långsiktigt på din nästa anställning? Då är du den vi söker!

Om tjänsten
Detta är en delad tjänst och fokus ligger lika mycket på ekonomiassistentrollen som administratörsrollen.

Inom ekonomi har du ansvar för leverantörsreskontra, kundreskontra, fakturering, avstämningar samt att assistera ekonomichefen i övrigt förekommande uppgifter. 

I rollen som administratör kommer du jobba projektbaserat. Här kan du komma att hjälp till med uppdatering/underhåll av mallar, ta fram underlag till diverse utredningar och administration av vår kvalitets- och miljöcertifiering.

Du kommer även vara Mediels ansikte utåt både via telefon och vid besök på kontoret. Tjänsten innebär ansvar för såväl växel som reception.

Vidare finns tid avsatt för att ta hand om vårt gemensamma fikarum, bl.a. genom att duka fram frukost varje morgon. En tradition som funnits under en lång tid i företaget.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är en god administratör, har erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra och med goda kunskaper inom bokföring. Vi tror att du har en ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande och har arbetat i en liknande roll tidigare. Du talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. Vana av arbete i något ekonomisystem samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.

Som person är du strukturerad, lösningsfokuserad och serviceinriktad. Du har också en naturlig fallenhet för siffror.

I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Publicerad den

23-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Ekonomi / Juridik
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Göteborg | Ekonomi / Juridik | Deltidsjobb