Inaktiv platsannons

Receptionist Solna i Stockholm

ISS Facility Services vision är bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

Om tjänsten

Till vår kund i Solna söker vi en positiv och engagerad receptionist.

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Noggrann och ordningssam. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt ansvarsområde och kunna komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du har en lyhördhet för kundens behov och en känsla för merförsäljning. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare och du ska även ha förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi söker dig som är flexibel och som kan prioritera. Vi ser gärna att du har erfarenhet som receptionist eller annan serviceerfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska språket.

Dina arbetsuppgifter: Som receptionist bemannar du företagets reception under det dagliga arbetet som är förlagt under vardagar. Du är ISS och kundens ansikte utåt och dina huvuduppgifter består av

  • Besökshantering
  • Passerkortshantering
  • Post och bud hantering
  • Att hänvisa besökare till kunden
  • Hantering av felanmälan
  • Diverse administrativa uppgifter
  • Samt övriga förekommande uppgifter i en reception

I vår strävan att utveckla vår personal och säkerställa vår leverans mot kund arbetar vi över gränserna vilket betyder att man även kan få arbeta med övriga förekommande arbetsuppgifter på ett stort kontor.

Övrigt:  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tillsättning sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Har du frågor om tjänsten? Har du frågor vänligen kontakta rekryterande chef, Anna Ekman

Du kan också maila dina frågor till: hr-service@se.issworld.com Vänligen spara kontaktuppgifterna så att du kan komma i kontakt med oss ifall du har frågor om tjänsten framöver.  Observera!  Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Välkommen med din ansökan!

Publicerad den

05-11-2018

Extra information

Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang, Promotion / Eventpersonal
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Registrera dig nu!

Ansök snabbt genom endast ett klick och bli uppdaterad med de senaste positionerna som passar dig. Registrera dig som en student här!

Registrera dig gratis