Vi grundades 1993. Sedan dess har vi hjälpt 8000 företag i norden att frigöra ovärderlig tid genom att effektivisera deras kontorsdrift. Med 470 medarbetare, en omsättning på 1100 MSEK (2016) och kontinuerlig tillväxt sedan 1993, är vi en stark aktör på den nordiska marknaden. Vi ägs av Nalka Invest AB och har verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
I din roll som Team Manager är du ansvarig för personal och B2B-försäljning i affärsområdet Telefoni där vi erbjuder företag molnbaserade och skräddarsydda lösningar inom telefoni. Arbetsuppgifterna innebär tät uppföljning av mål och budgetar både gentemot ditt egna säljteam såväl som kontorets. En viktig del i ditt arbete är också att coacha dina medarbetare genom säljtutbildningar, individuella coachsamtal och sambesök ute på fältet. Vi anser även att en ledare hos oss aldrig tvekar på att visa vägen på fältet när det väl behövs!
Arbetsuppgifter:
Vi erbjuder:
Vår viktigaste resurs för att vara framgångsrika i framtiden kommer vara vår personal! Därför satsar vi otroligt mycket på vidareutbildningar inom både försäljning och ledarskap. Antingen genom Office Management Business Academy som löper under fler år för både säljare och försäljningschefer eller övriga externa kurser.
Kvalifikationer och egenskaper:
Som person ser vi att du drivs av resultat och är villig att jobba hårt för att nå teamets och företagets uppsatta mål. Du ska även på ett naturligt sätt kunna blanda rollen som chef, ledare och coach då det är ditt ansvar att din grupp presterar och trivs på sin arbetsplats.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
18-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!