Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi har upphandlat avtal med Kammarkollegiet som avser bemanning till statliga myndigheter och enheter inom tjänstemannasektorn runt om i Sverige.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en registrator till ett konsultuppdrag på en spännande myndighet i centrala Stockholm. Uppdraget omfattas deltid på 80 % och beräknas starta den 1 oktober och pågår till 31/12 - 2018 , med möjlighet till förlängning.
Du kommer att arbeta med sedvanliga registratorsuppgifter så som:
- daglig postöppning, arkivering, diarieföring och expediering
- kontakter med anställda och allmänhet vid offentliggörande av handlingar och ärenden
- allmän administration
Vem är du?
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och som har arbetat som registrator minst något år. Du har mycket god datorvana och kan hantera olika dokument och ärendehanteringssystem för registraturer (tex. Platina). Du har goda kunskaper i MS Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av Agresso och om du tidigare har arbetat på en statlig myndighet. Vidare har du goda kunskaper i offentlighet och sekretesslagen.
Som person är det viktigt att du är självgående, nyfiken, flexibel och att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i svenska, tal och skrift.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer arbeta ute hos vår kund men vara anställd som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning. Uppdraget beräknas starta den 1 oktober och pågår till den 31/12-2018, med möjlighet till förlängning.
Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se.
Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.