Hemköpkedjans supportkontor söker en Supportkoordinator.
Bli en av ossAvdelningen för Pris och Support är ett positivt team som präglas av glädje och samarbetsvilja. Sju medarbetare och en teamchef rapporterar direkt till Hemköps försäljningschef. Hela teamet jobbar lösningsorienterat och proaktivt med förstklassig service som ledstjärna. Du erbjuds ett omväxlande och stimulerande arbete som supportkoordinator med spännande utmaningar, högt tempo och många kontaktytor. Din personliga drivkraft i kombination med din förmåga att leverera fantastisk service till våra butiker och kunder är viktiga egenskaper.
Är du redo att ta plats inom Hemköp och Axfoodkoncernen, där kunden alltid står i centrum?
Du kommer primärt arbeta med butikssupport för både Hemköp- och Tempobutiker.
I dina arbetsuppgifter ingår:
- Svara i supporttelefon för butikssupport
- Besvara supportmail från butik
- Besvara Hemköps infomail från kund
- Ge support till övriga team såsom Sortiment och Kampanj
Din placering är på Hemköps supportkontor i Stockholm.
För att lyckas i rollen som supportkoordinator är det bra om du har erfarenhet av att arbeta med mat och färskvaror, gärna i butiksledet. Som person är du tydlig i din kommunikation och samarbetsorienterad. För att trivas i rollen tror vi att du är positiv, engagerad och lyhörd. Vi förutsätter att du arbetar strukturerat och är administrativt skickligt för att skapa en så effektiv organisation som möjligt. Din förmåga att ha ett helhetsperspektiv på verksamheten samt ett genuint affärsdriv är av största vikt.
Vi förväntar oss även att du har goda kunskaper inom
- SAP
- Office-paketet
Det är meriterande om du har kunskaper inom
- AxBO
- Webborder
- Service Now
- Telia Touchpoint/Call-guide
Vi rekryterar löpande men senast den 28 september 2018 vill vi ha din ansökan.
För frågor vänligen kontakta Thomas Söderlund, Teamchef Sortiment, tel 08-553 999 43, thomas.soderlund@hemkop.se.
För Hemköp är mångfald en affärsmöjlighet. Medarbetarnas breda kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och genererar bättre beslut. Hemköp uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla sina tjänster. Att du vill utvecklas och växa tillsammans med företaget ses som en självklarhet. Via Axfoodakademien, koncernens utbildningsenhet, erbjuds ett antal utbildningar som ger medarbetaren förutsättningar att utvecklas i sin roll och inom koncernen. Hemköp erbjuder en arbetsplats med tydliga gemensamma värderingar där alla strävar åt samma mål.
Hemköps uppdrag är att inspirera till hållbar matglädje varje dag. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar till medvetna val ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Hemköp ingår i Axfood, noterat på Nasdaq Stockholm. Läs gärna mer om oss på www.hemkop.se