Inaktiv platsannons

Nu söker vi passionerade kollegor till Nordea Business Centre i Eskilstuna!

Om tjänsten

Att få jobba med företags- och föreningskunder när de ska starta, driva och utveckla sina verksamheter är ett spännande jobb då du hela tiden får lära dig något nytt. Vi har kontakt med kunderna i olika kanaler, vilket gör att arbetet är varierande. I teamet hjälper vi varandra för att komma fram till de bästa lösningarna för våra kunder. Vi arbetar i ett högt tempo och har fantastiskt roligt på vägen där ingen dag är den andra lik. Vi tar dagligen kliv framåt i den förändringsresa som vi är mitt uppe i, och de personliga utvecklingsmöjligheterna är stora. Är din passion att leverera kundnöjdhet och vill du bidra till vår förändringsresa så är detta platsen för dig – välkommen till oss på Nordea Business Centre! – Marina, en av våra härliga kollegor på Nordea Business Centre  
 
Kom och arbeta med Marina och alla oss på Nordea Business Centre! I huset är vi ett gäng på 100 kollegor. Vi finns i centrala Eskilstuna med närhet till både tåg- och bussförbindelser. Vi söker nu nya kollegor för både tillsvidareanställning, visstidsanställning på månad och timanställning. För dig som söker en visstidsanställning på månad ser vi gärna att du kan jobba 5 timmar dagligen. För dig som söker en timanställning vill vi att du ska arbeta cirka 2-3 dagar i veckan.  
 
Om tjänsten
Som medarbetare på Nordea Business Centre möter du företagskunder per telefon, mail, chat eller onlinemöten. Kundens behov sätts i första rummet oavsett om det gäller ett serviceärende, supportärende eller en rådgivningssituation. Bredden på vilka ärenden som hanteras är stor, vilket medför att ditt arbete är varierat. I denna tjänst lär du dig mycket om Nordea, Nordeas produkter och tjänster men framförallt om våra kunder och deras behov. Detta ger dig en bra grund att stå på när du är redo för nya utmaningar inom organisationen.  
 
Ditt uppdrag är att:  
 
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.  
- Visa ditt intresse för kundens verksamhet och förse dem med de produkter och tjänster de behöver i sitt företagande.  
- Marknadsföra bankens digitala tjänster och därmed lyfta kundens möjligheter i våra digitala kanaler i varje kundkontakt.   
 
Nordea Business Centre är en affärsinriktad enhet som erbjuder Nordeas företagskunder produkter och tjänster som förenklar deras vardag. Våra generösa öppettider ger kunderna möjligheten att kontakta oss för rådgivning och expertis när det passar dem bäst, var de än befinner sig. Därför är det viktigt att du har möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass där även kvällar och helger ingår.   
 
För att få en bra start på ditt nya jobb erbjuder vi dig utbildning. Utbildningen ger dig de bästa förutsättningarna för att kunna ge kvalificerad service och rådgivning till våra kunder. Preliminärt påbörjas utbildningen den 21 januari och pågår på heltid i fyra veckor.  
 
Din profil
På Nordea Business Centre arbetar vi enligt Nordeas värderingar Ownership, Passion, Collaboration och Courage. Det är av stor vikt att du som ny kollega identifierar dig med dessa värderingar för att trivas hos oss.   
 
Vi söker dig som har intresset att hjälpa våra kunder i sitt företagande och som motiveras av att erbjuda den bästa kundservicen. Du kan sätta dig in i kundens situation och utveckla ett positivt samspel där du kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.   
 
Du lär dig mycket i ditt nya arbete, speciellt under det första halvåret, därför är det viktigt att du sporras av nya utmaningar och att du vill lära dig nya saker.   
 
Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom den finansiella sektorn.
 

Publicerad den

19-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Eskilstuna
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej