Inaktiv platsannons

Agent Customer Service Avesta i AVESTA DALAVÄGEN

Drivs du av att jobba i en spännande miljö med varierande arbetsuppgifter? Brinner du för försäljning, kundfokus och att ge det bästa värdskapet i alla kundmöten? Då är det dags att se hit!

Om tjänsten

Jobbeskrivning
Drivs du av att alltid leverera god service till våra kunder? Vill du ha ett självständigt jobb men samtidigt vara delaktig i ett starkt team som arbetar utifrån OKQ8s värderingar Kundfokus, Öppen och ärlig, Snabbt & Smidigt och Kompetens? Är du även resultatinriktad och gillar försäljning, då ska du fortsätta läsa! OKQ8 söker nu en Agent till vår Customer Service i Avesta.

Rollen
I rollen som Agent tillgodoser du kundernas behov av tjänster, försäljning och information utifrån OKQ8 Scandinavias givna riktlinjer. Du ökar affärsnytta och driver aktivt försäljning samt följer de arbetsrutiner som finns uppställda för rollen för ett enhetligt Customer Service.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att besvara och hantera inkommande ärenden från kunder beträffande bulkleveranser av drivmedel och försäljning av smörjmedel via Customer Service samtliga kanaler såsom telefoni, mail eller sociala medier.



Vi söker
Du har en positiv inställning samt en naturlig drivkraft och målfokusering. Du inspireras av kundkontakter och ser möjlighet till ett ökat kundengagemang i varje samtal. Periodvis är det högt tryck på Customer Service och det är därför viktigt att du tycker om högt tempo och är stresstålig. Det krävs att du är flexibel då du måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter. Det är alltid kundens behov i fokus!

Som Agent är du OKQ8:s representant mot kunden och vi vill att du:
  • Har god datorvana och är bekväm med både telefonen och datorn som arbetsredskap
  • Stimuleras av och trivs med ett högt arbetstempo
  • Gillar att arbeta mot uppsatta mål
  • Tycker det är roligt att lära dig nya saker och uppgifter
  • Erfarenhet av sälj- och serviceyrken är meriterande
  • Erfarenhet och kunskap om smörjmedel och drivmedelsprodukter är meriterande


Vi erbjuder
Vi erbjuder ett utvecklande och utmanande arbete, med service i fokus hos ett målinriktat gäng på ett av Sveriges största drivmedelsföretag. OKQ8s Customer Service präglas av en positiv och härlig stämning med trevliga kollegor där det är lätt att känna gemenskap. Just nu söker vi en medarbetare för tillsvidareanställning.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Kenny Palm via kenny.palm@okq8.se. Har du frågor om processen är du välkommen att kontakta HR Business Partner Teresia Schönberg via teresia.schonberg@okq8.se.


Vi utvärderar ansökningar löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan annonstidens slutdatum. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg.

Vi ser fram emot din ansökan!


Om oss
OKQ8 Sverige och Q8 Danmark utgör tillsammans ett av Skandinaviens största oljebolag. Vi är en engagerad och kundorienterad organisation med cirka 5000 anställda i Sverige och Danmark. Våra värderingar är öppen och ärlig, kundfokus, kompetens, snabbt och smidigt, och de påverkar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda, och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har cirka 1000 servicestationer i Skandinavien, där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Vi erbjuder bränsle, hög tillgänglighet och ett stort urval av bilrelaterade produkter samt färska livsmedel och 100 % rättvisemärkt kaffe. Vi arbetar aktivt med att driva utvecklingen av mer klimat- och miljövänliga bränslen och produkter.

Publicerad den

24-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
AVESTA DALAVÄGEN
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Detaljhandel | Deltidsjobb