Inaktiv platsannons

Chef för Customer Support Center Malmö

ISS Facility Services vision är bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

Om tjänsten

Customer Support Center i Malmö är en verksamhet som levererar tjänster både till externa och interna kunder, framförallt till våra stora Key Accounts och ISS teknikorganisation. De tjänster Customer Support Center levererar är uppdelat i tre delar - ärendehantering, växeltjänster och kundtjänst. Arbetet går ut på att arbeta tätt med kunderna för att förstå deras behov samt att vara lyhörd gällande hur vi bäst kan uppfylla dessa behov.

Customer Support Center är i en mycket intressant fas där ambitionen är att utveckla verksamheten från att i dagsläget främst fördela ärenden, till att bli en helhetslösning som kan säkerställa en komplett servicetjänst till kunder i hela landet. Detta innebär att ta fullt ägandeskap för att ISS uppfyller kundernas behov av tjänster. Customer Support Center som funktion kommer äga kravställning gentemot interna och externa leverantörer som ska tillhandahålla tjänster till vårt nätverk av kundkontor över hela Sverige.

Arbetsuppgifter

Som chef för Customer Support Center kommer du bidra med att definiera målbilden, upprätta en plan för att nå målet och framförallt, i samarbete med övriga organisationen, säkra att vi når dit vi vill. Du kommer att driva den operativa verksamheten som idag består av ett team om 15 medarbetare, men även utveckla denna till något större. 

Vi söker dig som har erfarenhet av både kundtjänstverksamhet och kunskap om hur en infrastruktur av olika tjänster kan och bör se ut. Det kommer även att finnas ett behov av att driva frågor gällande vilken typ av IT- och integrationslösningar som behövs för att få denna verksamhet att bli så bra det bara går.

Önskade kvalifikationer

  • Minst 5 års erfarenhet av arbete i en ledande position
  • Högskoleutbildning av relevans
  • Erfarenhet av att arbeta med Change management
  • Tjänsteutveckling och försäljning
  • Erfarenhet av kundtjänstlösningar
  • Kundfokus

Vi erbjuder

En spännande möjlighet att bygga upp en unik och central verksamhet på ett internationellt bolag med stora utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som drivs av att bygga upp en verksamhet och att ständigt utveckla denna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans kundansvariga mot våra största kunder samt Svenska Ledningsgurppen.

Välkommen med din ansökan, dock senast 23:e november, urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 

Vid frågor om tjänsten kontakta Jesper Larsson, tel: 0703-71 65 43

Vid generella frågor om processen kontakta Ida Grahn,  

 

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com /jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Publicerad den

28-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Malmö
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang, Promotion / Eventpersonal
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej