Inaktiv platsannons

Front Office Assistant Manager, Haymarket by Scandic, vik i Stockholm

Om tjänsten

Front Office Assistant Manager - som trivs med att vara i händelsernas centrum

Vi söker dig som är kreativ och har en mycket god förmåga att initiera, driva och verkställa idéer från såväl dig själv och dina kollegor. Ditt främsta fokus som du delar med oss: att leverera service i absolut världsklass

Som Front Office Assistant Manager är du är professionell i ditt arbete, där din kommunikativa samt organisationsförmåga är på topp. Du ansvarar för hotellets ekonomifrågor som helhet samt ansvarar även för att receptionens ekonomirutiner hanteras inom utsatt tid vilket bl.a. innefattar uppföljning av förfallna fakturor samt avstämning av Front Desk kontrollen.

Som assisterande Front Office Manager har du förmågan att inspirera dina kollegor genom att vara en bra förebild. Du är driven, resultatorienterad och tycker att service kombinerat med strategiskt tänkande är bland det absolut roligaste som finns!

Dina arbetsuppgifter:

• Driva receptionen och ha övergripande ansvar för hela receptionen när receptionschefen inte är på plats.
• Introducera nya medarbetare och praktikanter
• Coacha och inspirera dina medarbetare
• Fördela arbete och säkerställa att standards och rutiner efterföljs
• Arbeta med nyckeltal och andra uppsatta mål
• Arbeta med schemaplanering och andra administrativa delar
• Ta del av och aktivt arbeta mot avdelningsmålen.

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Turism
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Turism | Heltidsjobb (förstajobb)