Det här är jobbet…
Nu söker vi dig som vill arbeta i framkant vad gäller systemintegration inom tele- och datakommunikation. Lösningarna baseras på produkten Genesys Contact Center. Vi följer våra kunder alltifrån förstudie, via projektleverans till serviceåtagande. Du kommer att arbeta med kunden i centrum tillsammans med skickliga specialister inom Genesysteamet. Har du erfarenhet av Genesysplattformen är det en fördel, annars kommer vi att utbilda dig inom detta område. Arbete sker huvudsakligen på Tele2s kontor men även arbete ute hos kund på olika platser runt om i Sverige förekommer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
I tjänsten ingår beredskap.
Det här är vad du har…
Personliga egenskaper
För att vara framgångsrik i rollen bör du ha intresse och förmåga att utveckla och förvalta våra kundrelationer. Det därför viktigt med eget driv och ett konsultmässigt förhållningssätt. I den här rollen kommer du få ta till dig väldigt mycket nytt inom Genesys Contact Center och systemutveckling. Det är en mycket kompetensutvecklande tjänst där vi arbetar med kunderna från ax till limpa. Vi tror därför att du tycker om att lära dig nya saker och uppskattar att utmana dig själv. Det är även en självklarhet att du förstår och lever efter våra värderingar, där några av dem är öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet.
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!