Inaktiv platsannons

Kundsupport i Borås

Om tjänsten

Arbetsbeskrivning

Som Kundsupport är du bankens ansikte utåt och kommer att ta hand om våra kunder i det spontana mötet, vilket innebär att ge service och genomföra affärer med de kunder som kontaktar banken via telefon och/eller på våra kontor. I rollen finns ett stort fokus på att guida och inspirera kunderna till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler. Du har en stark egen drivkraft, är positiv och bemöter våra kunder professionellt samt gillar flexibilitet i ditt arbete.

Utbildning och erfarenhet

Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen.

Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.

Anställningen är en visstidsanställning, där arbetstiderna kan fördelas på alla veckodagar.

Ytterligare information

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Malin Rosen, Bitr Personalchef, telefon 033-16 66 75.

Din ansökan, tillsammans med CV och personligt brev skickar du via e-post till senast den 15 februari. Urval sker löpande.

Sparbanken Sjuhärad AB (publ) är den näst största fristående sparbanken i Sverige med cirka 160 anställda. Bankens verksamhetsområde utgörs av kommunerna Borås, Bollebygd, Mark och Svenljunga där banken har en mycket stark ställning på såväl privat- som företagsmarknaden. Banken är majoritetsägd av Sparbanksstiftelsen Sjuhärad och har även Swedbank AB (publ) och Vinstandelsstiftelsen Sporren som delägare.

Publicerad den

23-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Borås
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration , IT
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Borås | Kontor / Administration | IT | Heltidsjobb (förstajobb)