Vi söker dig som vill vara med och bidra till att hålla arbetet i verkstad i rullning!
Som medarbetare i vår tekniska support är det vi tillsammans som stöttar verkstäder när de står inför en utmaning med en kundbil. Vi hanterar tillsammans i vår support årligen omkring 40.000 supportärenden. Genom vårt arbete drillas vi i att alltid vara tekniskt i framkant - och det är kul!
Inom teamet delar vi med oss av våra kunskaper och vi håller årligen omkring 150 utbildningar för verkstäder som berör nya innovationer inom bilbranschen.
Inom ProMeister Academy arbetar vi med utbildning samt support till verkstad. Genom snabb innovationstakt sätter vi idag standarden för verkstadsnära tjänster. Och nu behöver vi förstärkning i vårt framgångsrika team!
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas tillsammans med oss. På ProMeister Solutions arbetar vi med innovationer och att ligga i framkant med tekniska lösningar. I denna tjänsten erbjuder vi dig en möjlighet där nyheter blir en del av din vardag och en stor variation av uppdrag. På ProMeister driver vi utvecklingen framåt och vi hoppas att just du vill vara en del utav vårt framgångsrika team.
Vi tycker att det är viktigt att vi trivs på jobbet och vi strävar efter att ha riktigt roligt tillsammans på jobbet!
Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan.
Personuppgiftshantering
Promeister Solutions AB org. nr. 559034-6929 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter:
20-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!