Vill du vara med och bygga Nordens bästa Kundservice genom att arbeta med och utveckla vår interna utbildning och utbildningsverksamhet? Vi söker nu två Utbildningskoordinatorer till vårt team Process & Training inom Operations Support på Customer Service Nordic i Umeå.
Vi erbjuder dig att jobba med utbildning inom kundservice i ett ledande elbolag med internationell miljö. I vår verksamhet är medarbetarna och kunderna utgångspunkten för allt vi gör. Som utbildningskoordinator arbetar du tätt tillsammans med agil coach, interna utbildare och processpecialister.
I ditt uppdrag kommer du att få ta ett stort ansvar såväl affärsmässigt som för din egen utveckling, vilket betyder att du som söker vill kliva in med 100% engagemang för att driva utveckling och utbildning framåt. Vi tror på att framgång uppnås genom ett stort engagemang hos alla, att vi jobbar tillsammans som ett team i en miljö där alla tar ansvar, vågar göra sin röst hörd, ställer krav på varandra och ger varandra feedback.
Vi söker dig som har en helhetssyn och en god förståelse för verksamhetens behov.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden
Din erfarenhet och kvalifikationer
Du har god pedagogisk förmåga i kombination med ett operativt, lösningsorienterat förhållningssätt samt en god kommunikativ förmåga. Genom tydlighet och en förmåga att strukturera, planera och prioritera skapar du bästa förutsättningar för en utbildningsverksamhet med hög kvalité som främjar goda resultat. Du har en välutvecklad förmåga och ett stort intresse för kompetensutveckling och lärande så att kunskap omsätts i praktiken. Som person är du ansvarstagande och van att ta egna initiativ. Du har en förmåga att facilitera lärande och utveckling och en mycket god samarbetsförmåga.
Placeringsort: Umeå
Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla anställda ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.
Välkommen med din ansökan, inklusive CV och personligt brev via länken nedan, senast 31 mars 2019.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Helena Teglund +46 722 40 16 61. För mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Sarah Lashari, epost:
Vi ser fram emot din ansökan!
Fackliga representanter är Rolf Ohlsson (Akademikerna), Christer Von Ahn (Unionen), Mikael Mukka (SEKO), Christian Eriksson (Ledarna). Du når alla via Vattenfalls växel, 08- 739 50 00.
Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Om organisationen
Vattenfall Kundservice är en nordisk organisation inom Vattenfallkoncernen som ser till att över en miljon kunder får en service i världsklass. I vår svenska verksamhet finns ca 220 medarbetare i Stockholm och Umeå som arbetar för att överträffa våra kunders förväntningar. Våra kunder består av privatpersoner, energibolag, industrier och andra företag.
23-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!