Inaktiv platsannons

Kundservice på Årets start-up bolag 2017 i Stockholm

Insurello är en startup som vill förenkla marknaden för försäkringsersättning vid olycksfall. Insurello har blivit utnämnda till ett av Nordens top-50 framtidsbolag i Norden (Serendipity challenge) samt ett av Sveriges mest inspirerande startups (expertvalet) och även tagit in investering på 2,4miljoner från några av Sveriges främsta affärsänglar. Vi behöver en ytterligare en nyckelperson att bygga runt för framtiden!

Om tjänsten

Vi behöver nu en medarbetare som kan hjälpa oss driva försäkringsärenden. Hon/han ska vara noggrann, ha en positiv attityd och vara intresserad av att hjäpa folk. Utöver detta ska det vara en person som gillar att påverka sin omgivning och gilla flexibla miljöer.

Det dagliga arbetet kommer att bestå av:

  • Arbete utifrån ett CRM-verktyg och hantera ärenden (utbildning ingår) 
  • Ringa upp kunder och ta uppgifter om deras olycksfall
  • Hjälpa oss driva fram affärsinsikter genom din kundkontakt för att senare driva projekt

Arbetet kräver någon som är självgående och sköts bäst under vanlig kontorstid, med viss flexibilitet om så önskas. Utmärkt svenska och datorvana är ett krav.


Mer info här:

https://jobb.insurello.se/jobs/43173-contributor-kundkontakt

https://www.youtube.com/watch?v=-8_okgVBmkM 

Publicerad den

25-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Universitet/Högskolestudier
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Typ av jobb
Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Universitet/Högskolestudier