Inaktiv platsannons

Administrativ Inköpsassistent EVM - Coop Sverige i Solna

Om tjänsten

Coop befinner sig i en spännande utvecklingsfas och vi behöver nu stärka upp vårt team. Vi söker nu nya medarbetare till vårt huvudkontor, Coop Center Solna. Våra medarbetare är en av våra viktigaste tillgångar. Coops vision är att vi ska vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel och det är du som tillsammans med dina kollegor kan göra detta möjligt.

Vi söker nu två inköpsassistenter för Egna Varumärken (EVM) som kommer stödja Inköpschef och Inköpare för EVM med diverse uppgifter i hela inköpsprocessen. Detta innebär framförallt att ansvara för våra system, Validoo samt SynerTrade, där du både kommer vara superuser samt kontaktperson för supportfrågor. I övrigt kommer du även att:

  • Övergripande hantera mötesprocess
  • Administrera artikelinformation i Validoo
  • Ta fram nyhetsbrev samt nyheter till månadsrapporten
  • EVM på Intranätet
  • Hantering av avtal
  • Rapportering till myndigheter och samarbetspartners

Tjänsten är en tillsvidareanställning och ett vikariat på 1 år. Båda på heltid.

Publicerad den

18-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Solna
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Solna | Detaljhandel | Deltidsjobb